بهترین مرکز فروش سویا دامی

کُنجاله بازمانده جامدی است که پس از روغن‌کشی از دانه‌های روغنی به‌جا می‌ماند.بازمانده هر محصولی چون انگور، کنجد، سویا، کرچک و امثال آن‌ها که کوفته یا فشرده و آب و یا روغن آن گرفته‌شده باشد کنجاله نامیده می‌شود. کلزا، تخم پنبه، گوآر، آفتاب‌گردان، هسته زیتون، و... از دیگر دانه‌هایی هستند که از آن‌ها کنجاله به دست می‌آید.کنجاله‌ها ازنظر پروتئین و مواد غذایی غنی هستند و برای خوراک‌دهی به ماکیان، ماهی‌ها و دیگر حیوانات ارزشمند هستند. کنجاله‌ها را معمولاً پیش از فروش به قطعات کوچک‌تر می‌شکنند یا آرد می‌کنند.در حال حاضر بیشترین تولیدات کنجاله‌های سویا که از دانه‌های سویا است توسط شرکت مدلل صورت می‌پذیرد، این شرکت انواع کنجاله‌ سویا یا به‌اختصار همان سویا را در انواع کلهر (در بندر امام و کرمانشاه)، نابدانه، به پاک، اتکا، خاور دشت، گلبهار، پلت آرژانتینی، بین و .... به فروش می‌رساند، لازم به ذکر است انواع کنجاله‌های سویا ممکن است در انواع دیگری نیز به فروش برسد که لیست اصلی‌ترین و انواع موجود آن‌ها پیش روی شما است.
بازرگانی مارچ مرکز فروش سویا دامی این افتخار و اعتبار را دارد که این اقلام را از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکننده‌های مطرح در کشور ایران خریداری و به مشتریان، انبارداران، مرغداران و دامداران و دیگر واسطه‌ها در این صنف و به‌ صورت دست‌اول از واردکننده به فروش برساند.

بزرگترین کشورهای تولید کننده ادویه کدامند؟


ادویه ها نقش اصلی در طعم دادن غذاها را ایفا می کنند. تقریبا می توان گفت هیچ غذایی وجود ندارد که برای طعم دادن آن از ادویه استفاده نشود. برخی ادویه ها مثل فلفل سیاه وارداتی هستند اما برخی دیگر مثل فلفل سرخ و ادویه کاری و …در ایران تولید می شوند. شاید بدانید که کشور هند مرکز تولید ادویه در دنیا است و ادویه های هند بسیار معروف هستند. هندوستان به دلیل آب و هوا و خاکش مرکز بزرگ تولید و صادرات اکثر ادویه ها از جمله زردچوبه، هل سبز، فلفل قرمز و … است. البته کشورهای آفریقایی هم تولید کننده بزرگ ادویه در جهان هستند.اهمیت صادرات ادویه در آسیا از آن جایی مشخص می شود که مصرف ادویه از 410 میلیون کیلوگرم در سال 2008، به 511 کیلوگرم در سال 2012 میلادی رسید. همین طور در اروپا مصرف ادویه تا سال 2019 به بیش از 5 میلیارد و 700 هزار دلار رسید.خوشبختانه کشاورزان ایرانی هم اخیرا کارهای بسیاری برای تولید ادویه هایی همانند زردچوبه و فلفل سیاه انجام داده اند اما همچنان نیازمند آزمایش ها و زمان بیشتری هستیم تا کیفیت ادویه ها را بالا ببریم.شاید جالب باشد که بدانید، فلفل بیشترین مقدار مصرف و فروش را در جهان دارد. مالاوی معروف به تولید فلفل است.این نکته را به یاد داشته باشید که برای مصرف در غذا بهتر است ادویه را به صورت دانه ای تهیه کنید و آن را خودتان آسیاب کنید. با انجام این کار عطر و طعم ادویه نسبت به حالتی که آسیاب شده از مغازه بخرید، چندین برابر می شود.شرکت بازرگانی خزایی، از بزرگ ترین تامین کنندگان ادویه است که به صادرات ادویه به کشورهای مختلف نیز می پردازد. ما ادویه را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت از بهترین مزارع تهیه می کنیم و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.