انواع مشاوره خانواده برای ازدواج کدامند؟



توجه به روند ازدواج نشان می دهد که هر یک از مراحل آن به مشاوره خانواده مخصوص آن مرحله نیاز دارد.مراحل مشاوره ازدواج عبارتند از :
1- مشاوره خانواده قبل از ازدواج:
هدف اصلی مشاوره خانواده در این مرحله، کمک به افراد جهت انتخاب زوج مناسب است.این مرحله مهمترین مرحله مشاوره ازدواج است، زیرا جنبه پیشگیری دارد و در صورت هدایت صحیح موجب تامین بهداشت روانی خانواده می شود.
2- مشاوره خانواده در حین ازدواج:
هدف از مشاوره در این مرحله، تحکیم پایه های زوجین است. شناخت زوجین از یکدیگر، بدست آوردن اطلاعات درباره روانشناسی زن و مرد، چگونگی رفتار صحیح آنها با یکدیگر و جلوگیری از بروز اختلاف نظرها و عمیق شدن آن از اهداف این مرحله مشاوره است.
3- مشاوره خانواده بعد از ازدواج:
زوجین در این مرحله، یعنی شروع زندگی مشترک مسائل فرهنگی، عقیدتی، اجتماعی و سنن مورد قبول یکدیگر را عملاً تجربه می کنند و ممکن است قادر به حل پاره ای از تعارضات و اختلافات نباشند، بنابراین مشاوره در این مرحله برای راهنمایی آنها و پیشگیری از بروز اختلاف مفید خواهد بود . ادامه مطلب
 

 

چطور سوار اسکوتر برقی شویم؟


اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند چند وقتیه که شده نماد لاکشری بازی و بچه مایه داری . دیگه هر کی می خواد بگه من ته تفریحو لذتم ، تو اینستاگرامش یه چرخی با اسکوتر برقی می زنه و آخرشم می خوره زمین ، اما زمین خوردن مهم نیس که ، مهم اینه که اسکوتر تو تصویر باشه ! هر چند یه سال دیگه اسکوتر برقی میشه اسباب بازی بچه ها اما خب فعلا وسیله لوکسیه که هر کسی یا پولشو نداره بخره یا دلش نمیاد که بخره !

اینکه چجوری باید سوار اسکوتر برقی بشید داستانش مفصله اما باید با یه پا برید روی اسکوتر و دست تون رو به دیواری میزی درختی چیزی بگیرید تا زمین نخورید و بعدش اون یکی پا رو بذارید . اگه اسکوتر قفل باشه باید از روی ریموت دکمه آنلاک رو بزنید وگرنه اسکوتر روشن باشه خودش حرکت می کنه . کافیه یه مقدار پاهاتون رو به سمت جلو فشار بیارید . واسه ترمز کردن هم باید پاهاتون رو به سمت عقب فشار بدید . واسه اینکه بچرخید باید با یه پاتون فشار بیشتری وارد کنید . در کل باید تمرین کنید و 7  8 بار مثل هندونه بخورید زمین تا بفهمید چکار باید بکنید !

اسکوتر برقی ، دو تا سنسور داره ( جایروسکوپ ) که فشار پا و جهت حرکت پا رو متوجه میشه و به اسکوتر میگه که کدوم طرفی باید بره . منظورم اینه که پدال نداره و گاز و ترمز نداره . فقط با حرکت پا کنترل میشه .

انواع دستگاه چاپ بنر


امروزه دستگاه چاپ بنر قطعا به یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای تبلیغات تبدیل شده است دستگاهی که روزگاری به عنوان ابزاری جدید و فانتزی معرفی می شد و کار کردن با آن نیازمند علم و دانش  بسیاری بود، به  دستگاهی آسان محقر و حتی بعضی اوقات قدیمی تبدیل شده است.

دستگاه چاپ بنر بعضا بیشتر از آن که درآمد زا باشد به جزئی از ملزومات کارگاه تبلیغاتی تبدیل شده است. به هر سو دستگاه چاپ بنر راه زیادی را پیموده تا امروز به این جا رسیده است.

دستگاه های چاپ بنر به روش های مختلف قابل تقسیم بندی می باشند. بر مبنای  سایز، تقسیم بندی بر اساس نوع هد، تقسیم بندی براساس نوع مرکب مصرفی، تقسیم بندی بر اساس سایز پاشش. ادامه مطلب

با تهران مبله دیگر نگران سفر کردن نباشید!


ما در گروه تهران مبله 724 مفتخریم که تا به امروز سال کوشیده ایم که به شما مسافرین عزیز کمک کنیم تا با صرف کم ترین هزینه، موفق به اجاره سوئیت در تهران با بهترین امکانات گردید. شما با اجاره آپارتمان مبله در تهران می توانید سفری فراموش نشدنی را در یاد خود و اعضای خانواده محترم تان رقم بزنید. در وب سایت ما تمامی اطلاعات لازم مربوط به اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره ویلا در شمال برای شما گردآوری شده است. با مطالعه ی این صفحه، کلیه سوالات شما درباره شرایط اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران و اجاره آپارتمان مبله  برای یک ماه + قیمت به خودی خود پاسخ داده خواهد شد. بنابراین خواهشمندیم که ابتدا کلیه مطالب درج شده در این صفحه را درباره اجاره روزانه خانه در تهران مطالعه فرمایید.

قیمت دستگاه چاپ بنر


دستگاه چاپ بنر همانطور که از نامش پیداست جهت چاپ بنر،فلکس ، استیکر،مش و.. استفاده می گردد. دستگاه  چاپ بنر در عرض، کیفیت و امکانات متفاوتی تولید می گردد. عرض چاپ این دستگاه ها معمولا 150-180-220-250-320-500-800 سانتی متر بوده و در گروه دستگاه های چاپ out door دسته بندی می شوند .

عامل تعیین کننده کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر، در مرحله اول نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن های نصب شده بر روی دستگاه می باشد.هد های چاپ بنر رایج در ایران ، هد های زار -کونیکا -اسپکترا-سیکو -اپسون بوده و خود این هد ها به دسته بندی های دیگر مانند هد کونیکا 512 و هد کونیکا 1024 و.. تقسیم می گردند. برای آگاهی از قیمت های شامل تخفیف به کهن پیشه سر بزنید.