12 ویژگی مهم یک دستگاه چاپ بنر که موقع خرید باید در نظر بگیرید:

12 ویژگی مهم یک دستگاه چاپ بنر که موقع خرید باید در نظر بگیرید:
1)    
سرعت چاپ
2)    
کیفیت چاپ
3)    
بردهای داخل دستگاه چاپ بنر کمتر مصرف می شود و لوازم برقی برای پشتیبانی فراوان باشد و شرط این موضوع این هست که تعداد فروش این دستگاه بالای 1000 عدد باشد تا هم لوازم و هم مکانیک زیاد داشته باشد
4)    
بر سیستم پرژ مجزا مجهز باشد که در مصرف رنگ صرفه جویی می شود
5)    
از موتورهای سروو استفاده شده باشد تا برق کمتری مصرف شود
6)    
مجهز به هیتر خشک کن کم مصرف باشد
7)    
مجهز به پارکینگ هد باشد
8)    
نرم افزار راحت داشته باشد
9)    
مجهز به هیتر عقب باشد تا در صورت چروک بدون مدیا- چروک از بین برود
10)    
بدنه دستگاه سنگین باشد تا در صورت سرعت بالا لرزش نداشته باشد
11)    
مجهز به عیب یاب اتوماتیک باشد تا درصورت بروز مشکل اخطار دهد
12)    
مجهز به سنسور رول باز کن باشد

اجاره آپارتمان مبله در تهران تخصص ماست


مجموعه تهران مبله 724 مفتخر است به عنوان یکی از معدود مراکز اجاره آپارتمان مبله در تهران، شرایط لازم را برای اسکان مهمانان و مسافران عزیز در محیطی امن و با پشتیبانی کامل ، به صورت کاملا رسمی همراه با عقد قرارداد فراهم آورد.

نظر انبوه مسافران ایرانی و غیر ایرانی با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی، برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و سمینارهای مختلف، وجود مراکز سرویس دهی درمانی پزشکی و سایر خدمات دیگر در کلان شهر تهران، را به این شهر جلب کرده است. از آنجایی که خانواده ها خواستار محیطی امن،تمیز و شیک هستند تا در کنار یکدیگر لحظاتی به یاد ماندنی را سپری کنند، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران گزینه ای مناسب و ارزان برای این عزیزان می باشد. لذا ما برآن شدیم تا با فراهم کردن امکانات اقامتی ویژه در ثبت خاطرات خوش سهیم باشیم. تیم ما با بهره گیری از تجارب خود در این چند ساله با اجاره آپارتمان مبله یک خوابه، دو خوابه، سه و چهار خوابه با امکاناتی کامل و مجهز در آپارتمان ها، در تمامی مناطق تهران، مشتریان عزیز را در ارائه خدمات مفید یاری خواهند کرد.

دوستان گرامی می توانند با بازدید از سایت این مجموعه و همچنین تماس با ما، اطلاعات مورد نیاز خود را برای اجاره سوییت در تهران کسب نمایند. همواره آماده پاسخگویی و ارائه خدمات اسکان مناسب به عزیزان هستیم. همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.

 

 

تخمین هزینه پرینت سه بعدی


هزینه‌ی پرینت سه بعدی بر اساس زمان کار دستگاه تعیین می‌شود. این روش ممکن است، مشکلاتی را ایجاد نماید. شخص خریدار ممکن است بگوید از کجا معلوم این تعداد ساعت زمان برده است. برای روشن شدن موضوع لازم است روش تعیین زمان را مشخص کنیم.

زمان پرینت سه بعدی به این ۴ عامل بستگی دارد

1.     دقت نازل (به طور معمول ۴/۰ میلیمتر است)

2.     دقت پرینت (بستگی به پرینتر می‌تواند تغییر کند)

3.     حجم کار

4.     پیچیدگی جسم

5.     نوع دستگاه

دقت نازل :

سر نازل‌ پرینتر سه بعدی سوراخی وجود دارد که طول لایه‌ی افقی را تعیین می‌کند وهرچه بزرگتر باشد کیفیت پرینت سه بعدی پایین‌تر می‌آید و زمان کاهش پیدا می‌کند. هرچه بکوچکتر باشد کیفیت بالاتر می‌رود و زمان پرینت بیشتر می‌شود.

دقت پرینت:

این پارامتر کیفیت قطعه را در محور z  تعیین می‌کند که بین بازه‌ی ۶۰ میکرون تا ۴۰۰ میکرون قابل تغییر است که این بازه بسته به نوع دستگاه متفاوت است.

هرچه این قطر چاپ پایین تر باشد دقت بالاتر می‌رود و سرعت پایین تر می‌شود و بالعکس.

 

حجم کار:

این پارامتر وابسته به طراحی مشتری است و هرچه سایز قطعه بزرگتر باشد زمان بیشتری می‌برد تا قطعه پرینت شود.

 پیچیدگی جسم:

هرچه جسم خطوط گسسته و یا تیز داشته باشد زمان پرینت بیشتر می‌شود.

نوع دستگاه:

سرعت حرکت دستگاه وابسته به تکنولوژی ساخت  دستگاه متفاوت است و هر دستگاه بر اساس شرایط خود سرعت متفاوتی خواهد داشت.

تعیین هزینه پرینت:

با توجه به  پارامتر‌هایی که گفته شد، می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت به نوع دستگاه و نحوه‌ی کار اپراتور و وجدانش مربوط است . اما باز هم راهی برای تعیین حدود زمان پرینت وجود دارد. اولین راه تعیین قیمت از چند اپراتور است (که باز هم می‌تواند وجدان اپراتور تاثیر بگذارد)

راه دوم درخواست Gcode  قطعه از اپراتور است و تست ان در سایت‌های شبیه ساز gcod  است.

 

ترفندهای مهم برای رشد مغز کودک


حتما می دانید که هیچ کودکی نابغه به دنیا نمی آید ولی نقش کسی که او را پرورش می دهد و در مورد اهمیت آموزش قبل از دبستان و رشد مغزی کودکان اطلاع دارد، بسیار مهم است.

در زمان تولد، مغز نوزاد 100 میلیارد نرون دارد. طی چند سال اول زندگی کودک، مغز او دوره ای شگفت انگیز از رشد را طی کرده و در هر ثانیه، بیش از یک میلیون ارتباط عصبی تولید می کند. این فرایند رشد مغز، تحت تاثیر عوامل زیادی است، شامل روابط کودک، تجربیات و محیط.

1.    زمان تماشای تلویزیون و استفاده از تبلت و ... را محدود کنید
فرقی نمی کند سرتان چقدر شلوغ است، مشغله های تان را بهانه نکنید تا فرزندتان را بیشتر پای انواع اسکرین ها بنشانید. صرف کردن زمان زیاد پای تلویزیون و ... منجر به تضعیف عملکرد آکادمیک شده و کودک زمان کمتری را صرف بازی های خلاقانه می کند که چاقی، پرخاشگری، مشکلات خواب و ناهنجاری های رفتاری از پیامدهای آن است. ضمنا سپری کردن ساعات طولانی پای تلویزیون و ...، یعنی تعامل کمتر بین شما و کودک تان. در صورتیکه این تعاملات برای رشد کودک بسیار اهمیت دارد. اما تا حد متعادل استفاده از نرم افزار و vcd به رشد کودک شما می کند.

2.    . برای کودک تان کتاب بخوانید
شما به عنوان پدر و مادر باید کتاب خواندن را از سنین بسیار پایین برای کودک خود شروع کنید. برایش هر روز کتاب بخوانید، حتی وقتی خیلی کوچک است! کتاب خواندن را تبدیل به یک آیین پیش از خواب کنید و هر چیزی که برای فرزندتان لذت بخش است، برایش بخوانید. کودک خردسال شما حتی شاید معنی کلمات را درک نکند، اما این را خوب می فهمد که شما از کتاب و مجلات، اطلاعات و دانش کسب می کنید، در نتیجه او هم به کتاب و مطالعه علاقه مند خواهد شد.
کتاب خواندن برای بچه ها باعث ایجاد تفاوت هایی در فعالیت مغز آن ها می شود و به یادگیری زبان و مهارت های سوادآموزی او کمک خواهد کرد. بهترین کتابی که می توانید برای کودکتان بخوانید کتابی مختص رده ی سنی آن هاست. امروزه کتاب کودک و نوجوان در بازار به وفور یافت می شود

3.    برای کودک تان اسباب بازی های خلاقانه تهیه کنید
اسباب بازی های جالب زیادی در بازار وجود دارد، اما برای تقویت رشد مغز کودک تان، بهتر است انتخابگر باشید و اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که خلاقیت و ابتکار کودک تان را به کار بگیرد. اهمیت دادن به نوع اسباب بازی به رشد مهارت های کودک کمک می کند، مهارت هایی، چون جوابگو بودن، زبان و ارتباط، کنترل هیجان، انعطاف پذیری فهم و شناخت و مهارت های اجتماعی.
اسباب بازی خوب لزوما نباید گران باشد، بلکه وسایل بازی باید ساده و بی خطر بوده و اجازه دهند تخیل و تصور کودک، برانگیخته شود، نقل و انتقال آن راحت باشد و چالش ایجاد کند.

4.    برای کودک تان وقت بگذارید
شما باید بخشی از وقت گرانبهای خود را به کودک تان اختصاص دهید تا مهارت های کلامی و ارتباطی او را به خوبی تقویت کنید، بنابراین حین شیردادن به کودک، با او در مورد چیزی حرف بزنید یا آهنگی را برایش بخوانید و وقتی بیرون می روید، به چیزهای مختلف اشاره کنید و آن ها را نام ببرید. هم چنین می توانید برای آموزش اشیا، حیوانات، رنگ ها و ... از فلش کارت های آموزشی برای آموزش فرزندتان استفاده کنید.

 

چرا در حال حاضر دیگر به هوشمند سازی ساختمان فقط به دید یک سیستم لوکس نگاه نمی شود؟


در این سالها دیگر ، مردم فقط برای لوکس بودن یا تجملات به سراغ هوشمند سازی ساختمان نمی روند ، بلکه از به کارگیری هوشمند سازی ساختمان هدف های بزرگ تر و مهم تری دارند . آنها می خواهند با هوشمند سازی ساختمان :

  • مصرف انرژی را در خانه و محیط کار خود کم و یا بهینه کنند
  • امنیت بیشتری را به خانه یا محل کار خود بیاورند
  • محیط زندگی و کارشان ایمنی بیشتری داشته باشد
  • زمان کمتری را صرف رسیدگی به امور خانه و انجام کارها صرف کنند
  • هزینه قبض های آب و برق و گاز آنها کاهش یابد
  • از امنیت افراد سالمند و کودکان در محیط زندگی خود مطمئن باشند
  • با کاهش هزینه تعمیرات و نگه داری و اصطحلاک تجهیزات ، هزینه های زندگی خود را کاهش دهند

با هوشمند سازی ساختمان ما می دانیم که دیگر لازم نیست نگران حریق یا دزدی در خانه یا محیط کارمان باشیم . چون تجهیزات ساختمان هوشمند خوب بلد هستند از خانه ما در هنگام نبودن ما محافظت کنند . می دانیم که اگر حادثه ای هم مانند حریق رخ دهد ، به صورت اتومات سیستم اعلام حریق روشن میشود ، تا رسیدن آتش نشان ها عمل اطفای حریق به صورت خودکار انجام میشود ، کلیه درب ها و قفل های دیجیتال منزل یا محیط کار باز می شوند تا فردی در داخل منزل گرفتار نشود و به این شکل منجر به کمترین خسارت و آسیب می شوند .

با هوشمند سازی ساختمان دیگر لازم نیست نگران دزدی و سرقت از خانه یا محل کارتان باشیم . با خیال راحت می توانیم هفته ها محیط کار و خانه را ترک کنیم و مطمئن باشیم که هیچ سارق یا فرد ناشناسی نمی تواند به محیط شخصی ما وارد شود ، چون تجهیزات هوشمند نصب شده به شدت از ساختمان هوشمند ما مراقبت می کنند .

با هوشمند  سازی  ساختمان می توانیم با خیال راحت از خانه بیرون بیاییم بدون اینکه نگران این باشیم که چراغی روشن مانده است ، یا درب ورودی را قفل نکرده ایم یا سیستم گرمایشی و سرمایشی را فراموش کرده ایم خاموش کنیم . چون با هوشمند سازی ساختمان ، یک خانه ی با هوش داریم که نبود ما را تشخیص می دهد ، روشن ماندن سیستم گرمایشی یا سرمایشی را در عدم حضور ما تشخیص می دهد ، بسته نشدن درب بعد از خروج ما را تشخیص می دهد و به صورت اتومات ، بعد از خروج ما چراغ ها را خاموش می کند ، سیستم سرمایشی یا گرمایشی را غیر فعال می کند و درب ها را پشت سر ما قفل میکند .